.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش هیستریک نتانیاهو به توافق ایران و آمریکا
دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به توافق تبادل زندانیان ادعا کرد این توافق جلوی ایران را نخواهد گرفت.
واکنش هیستریک نتانیاهو به توافق ایران و آمریکا

شمال نیوز : دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درپی به توافق ایران و آمریکا که منجر خواهد شد بازداشتی‌های آمریکایی در تهران آزاد شوند و همچنین اموال بلوکه شده ایران در برخی کشور‌ها به کشورمان باز خواهند گشت، واکنش نشان داد.

 

دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد: «این‌ها ترتیباتی بوده که زیرساخت‌های هسته‌ای ایران را از بین نبرده و برنامه هسته‌ای ایران را نیز متوقف نمی‌کند و فقط بودجه‌ای را در اختیار تهران قرار می‌دهد که در خدمت تروریسم خواهد بود».

 

کاخ سفید پنجشنبه اعلام کرد ۵ زندانی دو تابعیتی آمریکایی-ایرانی که در ایران در زندان اوین به سر می‌بردند، به حبس خانگی منتقل شده‌اند. رسانه‌های آمریکایی می‌گویند تصمیم برای انتقال آمریکایی‌ها به حبس خانگی در هتلی در تهران، بخشی از توافقی است که بین واشنگتن و تهران انجام شده و بر اساس آن، در ازای آزادی زندانیان آمریکایی که در تهران هستند، ۶ میلیارد دلار از دارایی‌های مسدود شده ایران آزاد خواهد شد.

 

یکی از منابع مطلع در مورد این توافق گفت که روند انتقال وجوه به قطر احتمالا ۳۰ تا ۴۵ روز طول می‌کشد و دو منبع گفتند که این پول قبل از رسیدن به قطر از طریق سوئیس منتقل خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.